ROLER-MASAZER-ROLKA-WALEK-MASAZU-FITNESS

Materiały dla zawodników i rodziców.

Drodzy rodzice. Jeżeli jest możliwość, proszę o zakupienie rollerów i gum ( taśm treningowych ).

Przesyłam przykładowe linki do asortymentu. Można sprzęt kupić gdzie się chce i jaki się chce.

https://www.decathlon.pl/waek-mobility-roller-hard–id_8484814.html?gclid=Cj0KCQjwu6fzBRC6ARIsAJUwa2T75bVksdrDjnZZkOVqA-ucVBIInsGaQdMzuMtJ1G0qD9wKwMX93oQaAmglEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

https://sportservice.pl/product-pol-28058-Zestaw-5-gumy-do-cwiczen-fitness-tasmy-rozciagania-uniw.html?gclid=Cj0KCQjwu6fzBRC6ARIsAJUwa2RE_P23Fh-wzoj25tOZPIuScS-VRLyw4T2_NFv8IsZrgoo0rk6JTdcaArtvEALw_wcB

Jest sporo filmików jak ćwiczyć np na YT…Zamieszczam jeden z nich. Jeśli ktoś nie ma rollera można użyć piłki, wałka itd własna interpretacja.

To samo tyczy się ćwiczeń z gumami ( thera band ) i stabilizacją.

jak widać z gumami można ćwiczyć prawie każda partie mięśniową. Nie zapominamy o ćwiczeniach na górną partie mięśniową. Ćwiczymy na gumach o najmniejszym oporze ( nie zwiększamy oporu ).

Ćwiczymy wolno,dokładnie – dobrze technicznie.

Ćwiczymy rano i wieczorem.

na gumach po 1 serii ( 10 powtórzeń ) na daną partię mięśniową ( 1 ćwiczenie ).

  • czyli np.5 ćwiczeń daje nam 50 powtórzeń. Pamiętajmy ,że ćwiczymy np prawą nogę, to ćwiczymy też lewą nogę 🙂

stabilizacja – po 2 serie  ( na jedno ćwiczenie )- 15 sekund ćwiczenia, 10 sek przerwy .

Oczywiście pamiętamy o lekcjach szkolnych !!! 🙂

Dużo zdrowia dla wszystkich.

Pozdrawiają, trenerzy 2008