ZESTAW ĆWICZEŃ I ZADAŃ DOMOWYCH DLA ZAWODNIKÓW AKADEMII

                           SZANOWNI PAŃSTWO !!!

TRENINGI NASZEJ AKADEMII ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ DO 21.12.2017 CZWARTEK (OSTATNI TRENING). PONIŻEJ PRZEDSTAWIAM ĆWICZENIA TECHNICZNE, OGÓLNOROZWOJOWE, MOTORYCZNE I SPRAWNOŚCIOWE, KTÓRE WASZE DZIECI POWINNY WYKONYWAĆ SYSTEMATYCZNIE W OKRESIE ŚWIĄTECZNO – NOWOROCZNYM ABY OPTYMALNIE WYKORZYSTAĆ CZAS WOLNY.

PANOWANIE NAD PIŁKĄ (POPRAWA SWOICH UMIEJĘTNOŚCI PIŁKARSKICH-TECHNIKA)

  • ROLOWANIE PIŁKI W MIEJSCU PRAWA/LEWA NOGA – PRZÓD, TYŁ, ZEWNĘTRZNA I WEWNĘTRZNA CZĘŚĆ STOPY
  • PODCIĄGANIE PIŁKI (PRAWA/LEWA NOGA) PODESZWĄ, LEKKIE UDERZENIE PIŁKI W PRZÓD WEWNĘTRZNĄ CZĘŚCIĄ STOPY, PROSTYM PODBICIEM, ZEWNĘTRZNĄ CZĘŚCIĄ STOPY.

     LINK DO ĆWICZENIA:  www.youtube.com/watch?v=G66t8IKKsY8  

                                          www.youtube.com/watch?v=Mip6WxIS77I

  • PIŁKA NA STOPIE PRAWEJ NOGI, PODRZUCENIE LEKKO W GÓRĘ I ZŁAPANIE PIŁKI NA STOPĘ LEWĄ(W POWIETRZU)
  • PODBIJANIE – ŻONGLERKA – NADMUCHANEGO BALONU PRAWA/LEWA NOGA NA ZMIANĘ(ROCZNIKI 2011, 2010, 2009)
  • PODBIJANIE -ŻONGLERKA PIŁKI NA SIEDZĄCO PRAWA/LEWA NOGA (STOPA) NA ZMIANĘ

     LINK DO ĆWICZENIA: www.youtube.com/watch?v=23-hvTx8sJU

  • PODBIJANIE PIŁKI W MIEJSCU (DYWAN) PODBICIE STOPĄ/PODESZWĄ-ODBICIE PIŁKI OD PODŁOŻA-PODBICIE STOPĄ/PODESZWĄ ( NA ZMIANĘ RAZ PRAWA NOGA RAZ LEWA NOGA)

DRĄŻEK – 1X DZIENNIE PO 3 SERIE – MAX ILOŚĆ PODCIĄGNIĘĆ, PRZERWA 3 MINUTY MIĘDZY SERIAMI. (WZMOCNIENIE SIŁY I SPRAWNOŚCI WŁASNEGO CIAŁA)

  • PODCIĄGANIE PODCHWYTEM (NOGI W KOLANACH ZGIĘTE-RODZIC TRZYMA ZA STOPY I POMAGA DZIECKU SIĘ PODCIĄGAĆ)
  • J.W. PODCIĄGANIE NACHWYTEM (POMOC RODZICA)
  • ZWIS NA DRĄŻKU I PODCIĄGANIE KOLAN DO KLATKI PIERSIOWEJ
  • PODCHWYT LUB NACHWYT, PODCIĄGNIĘCIE (Z KRZESŁA), BRODA NAD DRĄŻKIEM I UTRZYMYWANIE CIAŁA W TEJ POZYCJI (JAK W TESTACH)
  • W PRZYPADKU BRAKU DRĄŻKA WYKONUJEMY 3 X 20 POMPEK (wersja łatwiejsza podpór kolan o podłoże), 3 X 20 BRZUSZKÓW, 3 X 20 GRZBIETÓW (W LEŻENIU NA BRZUCHU RÓWNOCZESNE ODCHYLENIA TUŁOWIA I NÓG W GÓRĘ)

ĆWICZENIA STABILIZACYJNE – JEDEN RAZ DZIENNIE 7 DOWOLNIE WYBRANYCH ĆWICZEŃ PONIŻEJ Z OBRAZKA (BEZ PIŁKI DO PODPORU) – UTRZYMYWANIE POZYCJI PRZEZ CONAJMNIEJ 30 SEKUND LUB DŁUŻEJ, 1-2 MINUTY PRZERWY.

  • PODPÓR PRZODEM(deska), RAMIONA PROSTE, LINIA PROSTA CIAŁA – NOGI, POŚLADKI, PLECY, GŁOWA
  • J.W. RAMIONA ZGIĘTE(pompka), KLATKA PIERSIOWA PRZY ZIEMI
  • J.W. PODPÓR PRZODEM, RAMIONA ZGIĘTE(pompka) KLATKA PIERSIOWA PRZY ZIEMI, PRAWA/LEWA NOGA W GÓRZE
  • PODPÓR BOKIEM NA LEWEJ/PRAWEJ RĘCE – ZACHOWANA LINIA PROSTA NOGI, POŚLADKI, PLECY, GŁOWA
  • J.W. PODPÓR BOKIEM NA PRAWEJ RĘCE LEWA NOGA W GÓRZE(zmiana nogi i ręki)

WSZYSTKIE MIĘŚNIE MOCNO NAPINAMY.

Znaleziony obraz

BIEG TLENOWY W TERENIE – CO DRUGI DZIEŃ (ZWIĘKSZENIE MOŻLIWOŚCI KONDYCYJNYCH, WYTRZYMAŁOŚCIOWYCH) ROCZNIKI 2007,2006,2005,2004

  • BIEG OD 20 – 40  MINUT W TERENIE, W PARKU, WOKÓŁ BOISKA – WOLNO, JEDNOSTAJNIE, BEZ ZATRZYMYWANIA SIĘ. WDECH NOSEM, WYDECH USTAMI. (MASKA PRZECIWSMOGOWA)

WASI TRENERZY PO NOWYM ROKU BĘDĄ OBOWIĄZKOWO SPRAWDZAĆ ZROBIONE PRZEZ DZIECI  POSTĘPY.

ZACHĘCAM RODZICÓW (MIMO WIELU OBOWIĄZKÓW DOMOWYCH) DO ZAGOSPODAROWANIA SOBIE 15 – 30 MINUT DZIENNIE CZASU NA ĆWICZENIA RAZEM ZE SWOIMI DZIEĆMI (DOBRY PRZYKŁAD, DOBRE RELACJE Z DZIECKIEM, ZADBANIE O SPORTOWY ROZWÓJ DZIECKA ORAZ O SWOJĄ SYLWETKĘ I ZDROWIE).

PROSZĘ O PRZYPOMINANIE IM I POMOC W ĆWICZENIACH (DRĄŻEK).

SYSTEMATYCZNA PRACA DAJE NIESAMOWICIE SZYBKIE I WIDOCZNE EFEKTY !!!

JESTEM PRZEKONANY, ŻE W TYM CZASIE, KTÓRY JEST WOLNY OD SZKOŁY I TRENINGÓW, MOŻNA POPRZEZ SYSTEMATYCZNE INDYWIDUALNE  ĆWICZENIA, MOCNO POPRAWIĆ SWOJE UMIEJĘTNOŚCI PIŁKARSKIE, SIŁĘ I SPRAWNOŚĆ CO SIĘ PRZYDA KAŻDEMU DZIECKU W JEGO ROZWOJU I RYWALIZACJI Z INNYMI.

POWODZENIA !!!

DYREKTOR SPORTOWY KRZYSZTOF HAJDUK